Το έργο υλοποιήθηκε από Ανάδοχο – Ένωση οκτώ (8) συνεργαζόμενων φορέων, αποτελούμενη από το Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών (ΕΑΙΤΥ), το Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ), το Παν/μιο Μακεδονίας, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), το Παν/μιο Ιωαννίνων, το Παν/μιο Κρήτης, το Παν/μιο Αιγαίου και το Παν/μιο Πατρών.
Σκοπός του έργου ήταν η επιμόρφωση 3.200 εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20, με ενιαίο πρόγραμμα σπουδών που ειδικεύεται στους ακόλουθους επιμορφωτικούς στόχους:
- Ανανέωση και επικαιροποίηση των γνώσεων του επιστημονικού πεδίου τους και γνωριμία με τις τεχνολογίες αιχμής,
- Εμβάθυνση σε θέματα διδακτικής της Πληροφορικής και παιδαγωγικής αξιοποίησης των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) για την ουσιαστική αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας στα μαθήματα Πληροφορικής,
- Εκμάθηση των τεχνικών και λειτουργικών χαρακτηριστικών ορισμένων αντιπροσωπευτικών παραδειγμάτων εκπαιδευτικού λογισμικού των βασικών ειδικοτήτων,
- Μετάδοση γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων που θα επιτρέψουν τη διαρκή βελτίωση των επιστημονικών, διδακτικών και επαγγελματικών ικανοτήτων των εκπαιδευτικών ΠΕ19-20 στο πλαίσιο της «Κοινωνίας της γνώσης και της πληροφορίας» (αναζήτηση, αξιολόγηση και επιλογή πληροφοριών, κριτικό πνεύμα, νέες μορφές συλλογικότητας και συνεργασίας κλπ).
Η επιμόρφωση υλοποιήθηκε σε επιλεγμένα «Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης», μέσω προγραμμάτων επιμόρφωσης 72 ωρών, οργανωμένων σε σεμινάρια τρίμηνης διάρκειας, 2 τρίωρα την εβδομάδα (απογευματινές ώρες).
Ο ιστότοπος της Πράξης ήταν o http://edu19-20.cti.gr/, ο οποίος είναι πλέον ανενεργός.
Το υλικό υποστήριξης της επιμόρφωσης:
Α Μέρος: Επικαιροποίηση
- [Α.1] Σύγχρονες Τεχνολογίες ΥΛΙΚΟΥ:
- [Α.2] Σύγχρονες Τεχνολογίες ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ:
- [Α.3] Συστήματα Διαχείρισης Βάσεων Δεδομένων:
- [Α.4] Δομημένος Προγραμματισμός:
- [Α.5] Οπτικός και Γεγονοστραφής Προγραμματισμός:
- [Α.6] Προηγμένο περιβάλλον Αντικειμενοστρεφούς Προγραμματισμού JAVA:
- [Α.7] Πολυμέσα:
- [Α.8] Εργαλεία συγγραφής Πολυμεσικών Εφαρμογών:
- [Α9] MS Office και Open Office:
- [Α.10-11] Διεπαφή εφαρμογής παγκόσμιου ιστού:
- [Α.12-13] Εξυπηρέτηση εφαρμογών παγκόσμιου ιστού:
Β Μέρος: Διδακτική
- [Β.1] Διδασκαλία και Μάθηση:
- [Β.2] Οργάνωση και Σχεδίαση Μαθήματος:
- [Β.3] Η πληροφορική στο Γυμνάσιο:
- [Β.4] Η πληροφορική στο Λύκειο:
- [Β.5] Η πληροφορική στη ΤΕΕ:
- [Β.6] Λογισμικό ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΩΝ:
- [Β.7] Αξιολόγηση μαθητή και εκπαιδευτικού έργου. Μικροδιδασκαλίες:
Γ Μέρος: Εκπαιδευτικό Λογισμικό
- [Γ.1] Οι ΤΠΕ στο Ελληνικό Σχολείο. Παιδαγωγική αξιοποίηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού:
- [Γ.2] Λογισμικό ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ:
- [Γ.3] Λογισμικό ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ:
- [Γ.4] Λογισμικό ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΩΝ:
(Πηγή: http://teklearn.cti.gr/yliko/)