Επιμόρφωση

Τρέχουσες επιμορφώσεις
Επιμόρφωση Β’ Επιπέδου ΤΠΕ (2017-…)

Από το 2016 και μετά το νέο έργο επιμόρφωσης για την εκπαιδευτική αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. αφορά στη συνέχεια και μετεξέλιξη της Επιμόρφωσης Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε., η οποία στο νέο πλαίσιο, επικαιροποιείται, αναβαθμίζεται και εμπλουτίζεται ως προς το περιεχόμενο, ενώ επεκτείνεται σε όλες τις ειδικότητες εκπαιδευτικών.

Πληροφορίες για το έργο.

Ο ιστότοπος της επιμόρφωσης


Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου ΤΠΕ

Η επιμόρφωση Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. περιλαμβάνει 36 ώρες. Συνιστά εισαγωγική επιμόρφωση σε θέματα εκπαιδευτικής αξιοποίησης Τ.Π.Ε. και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όλων των κλάδων και ειδικοτήτων.
Πληροφορίες για την επιμόρφωση Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε.

Το επιμορφωτικό υλικό της Επιμόρφωσης Β1 όλων των Συστάδων:

Συστάδα Β1.1. Θεωρητικές επιστήμες και Καλλιτεχνικά

Συστάδα Β1.2. Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία

Συστάδα Β1.3. Μαθηματικά, Πληροφορική και Οικονομία – Διοίκηση

Συστάδα Β1.4. Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

(Πηγή: https://e-pimorfosi.cti.gr/moodle-b1/)

Υλικό πιστοποίησης Β1 Επιπέδου ΤΠΕ:

Δείγματα θεμάτων πιστοποίησης, ενημερωτικά κείμενα σχετικά με τη διαδικασία πιστοποίησης των εκπαιδευτικών που έχουν παρακολουθήσει προγράμματα επιμόρφωσης Β1 Επιπέδου ΤΠΕ.


Επιμόρφωση Β2 Επιπέδου ΤΠΕ

Η Προχωρημένη επιμόρφωση για την αξιοποίηση και εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη (επιμόρφωση Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε.), περιλαμβάνει 42 διδακτικές ώρες, και επιπρόσθετες 18 ώρες υποστηρικτικών συναντήσεων για την «εφαρμογή στην τάξη» (ήτοι, 60 ώρες συνολικά). Συνιστά τη συνέχεια της εισαγωγικής επιμόρφωσης σε θέματα εκπαιδευτικής αξιοποίησης Τ.Π.Ε. (επιμόρφωση Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε.), προκειμένου οι επιμορφούμενοι εκπαιδευτικοί να συμπληρώσουν τις γνώσεις και δεξιότητές τους, στο επίπεδο της ολοκληρωμένης επιμόρφωσης για την παιδαγωγική αξιοποίηση Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη (Β’ επίπεδο Τ.Π.Ε.).
Πληροφορίες για την επιμόρφωση Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε.

Το επιμορφωτικό υλικό της Επιμόρφωσης Β2

1η περίοδος 20202η περίοδος 2023
Συστάδα Β2.4. ΠληροφορικήςΣυστάδα Β2.4. Πληροφορικής
Συστάδα Β2.5. Δάσκαλοι
Συστάδα Β2.6. Νηπιαγωγοί
Συστάδα Β2.7. Ξένες Γλώσσες
(Πηγή: https://e-pimorfosi.cti.gr/moodle-b2/)(Πηγή: https://moodle-bkyklos.cti.gr/)

Υλικό πιστοποίησης Β2 Επιπέδου ΤΠΕ:

Πλαίσια – δείγματα θεμάτων ελεύθερης ανάπτυξης και ενημερωτικά κείμενα σχετικά με τη διαδικασία πιστοποίησης των εκπαιδευτικών που έχουν παρακολουθήσει προγράμματα επιμόρφωσης Β2 Επιπέδου ΤΠΕ.

Παλαιότερες επιμορφώσεις

Το πρόγραμμα “Tαχύρρυθμη Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση” (Τ4Ε), πραγματοποιήθηκε εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως την άνοιξη του 2021 και η συνολική διάρκειά του ήταν 20 ώρες σε χρονικό διάστημα 8 εβδομάδων, οι οποίες κατανέμονταν σε 10 ώρες σύγχρονης επιμόρφωσης και σε 10 ώρες ασύγχρονης επιμόρφωσης, μέσω χρήσης αντίστοιχων εργαλείων τηλεκπαίδευσης. Συγκεκριμένα πραγματοποιήθηκαν 10 ώρες εξ αποστάσεως επιμόρφωσης μέσω εργαλείων σύγχρονης τηλεκπαίδευσης (Webex) και 10 ώρες ασύγχρονης επιμόρφωσης στις δύο πλατφόρμες eClass και e-Me.

Σκοπός της δράσης ήταν η αξιοποίηση του κεκτημένου της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και η περαιτέρω καλλιέργεια των γνώσεων και ψηφιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών σε παιδαγωγικές και διδακτικές προσεγγίσεις, με την υποστήριξη των σύγχρονων ψηφιακών μέσων, που χρησιμοποιούνται σε συνθήκες τεχνολογικά εμπλουτισμένης δια ζώσης εκπαίδευσης καθώς και στην εξ αποστάσεως διδασκαλία.

Συμμετείχαν μόνιμοι εκπαιδευτικοί και αναπληρωτές όλων των ειδικοτήτων της γενικής και ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης. Για τη διεξαγωγή της επιμόρφωσης συγκροτήθηκαν τμήματα έως 60 επιμορφούμενων ανάλογα με τη βαθμίδα και την ειδικότητα των συμμετεχόντων.

Μετά το τέλος του προγράμματος μπορεί κανείς να το παρακολουθήσει ως MOOC μέσω της πλατφόρμας mooc.edu.gr.

Μπορεί κανείς να εγγραφεί και να παρακολουθήσει ως το πρόγραμμα Τ4Ε, με ελεύθερη πρόσβαση σε όλες τις ενότητες και το σχετικό επιμορφωτικό υλικό.

Ο ιστότοπος της επιμόρφωσης

Τα βιντεομαθήματα της επιμόρφωσης

Το επιμορφωτικό υλικό του προγράμματος Τ4Ε
(από το MOOC: https://mooc.edu.gr/courses/course- 1:T4E+K12_Distance_Learning_Intro+2021/about)

Ενότητα 1: Παιδαγωγικό Πλαίσιο για την Τεχνολογικά Υποστηριζόμενη εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Ενότητα 2: H Πλατφόρμα Τηλεδιασκέψεων Webex

Ενότητα 3: H Ηλεκτρονική Σχολική Τάξη (eClass)

Ενότητα 4: Η Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα e-me

Ενότητα 5: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για το Νηπιαγωγείο

Ενότητα 6: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Ενότητα 7: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για τα Φιλολογικά Μαθήματα

Ενότητα 8: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για τα Μαθηματικά

Ενότητα 9: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για τις Φυσικές Επιστήμες

Ενότητα 10: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για την Πληροφορική

Ενότητα 11: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για τις Ξένες Γλώσσες

Ενότητα 12: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για την Αισθητική Αγωγή

Ενότητα 13: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για τα Θρησκευτικά

Ενότητα 14: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για την Οικιακή Οικονομία

Ενότητα 15: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για τις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας

Ενότητα 16: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για την Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή

Ενότητα 17: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για τη Φυσική Αγωγή

Ενότητα 18: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για την Τεχνική Εκπαίδευση

Τομέας Υγείας – Πρόνοιας – Ευεξίας

Τομέας Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού

Τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών

Τομέας Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος

Ενότητα 19: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

Το Β’ Επίπεδο αφορούσε την ολοκληρωμένη επιμόρφωση στην αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη, 27.500 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλης της χώρας (αρχικά των κλάδων ΠΕ02 Φιλόλογοι, ΠΕ03 Μαθηματικοί, ΠΕ04 Φυσικές Επιστήμες, ΠΕ19-20 Πληροφορικής, ΠΕ70 Δάσκαλοι, ΠΕ60 Νηπιαγωγοί) και ειδικότερα στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση δεξιοτήτων, κατά κλάδο εκπαιδευτικών, για την παιδαγωγική αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού, του διαδικτύου, εργαλείων και υπηρεσιών web 2.0, άλλων εργαλείων γενικής χρήσης, διαδραστικών συστημάτων διδασκαλίας κλπ (επιμόρφωση Β’ επιπέδου ΤΠΕ, διάρκειας 96 διδακτικών ωρών, με επιπρόσθετες δράσεις υποστήριξης και «εφαρμογής στην τάξη».

Ο όρος Β’ επίπεδο ΤΠΕ έχει επικρατήσει ως σύντομη αναφορά στο έργο «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013)

Ο ιστότοπος της επιμόρφωσης

Το B επίπεδο με μια ματιά!

Το επιμορφωτικό υλικό της Επιμόρφωσης Β’ Επιπέδου ΤΠΕ:

Γενικό μέρος. Επιμορφωτικό υλικό για όλους τους κλάδους

Κλάδος ΠΕ02. Επιμορφωτικό υλικό

Κλάδος ΠΕ03. Επιμορφωτικό υλικό

Κλάδος ΠΕ04

Κλάδος ΠΕ19/20

Κλάδος ΠΕ60/70. Επιμορφωτικό υλικό

Κλάδος ΠΕ60. Επιμορφωτικό υλικό

Κλάδος ΠΕ70. Επιμορφωτικό υλικό

(Πηγή: https://e-pimorfosi.cti.gr/yliko-diax-organosis/category/17-epimorf-yliko-kse-b-epipedou-tpe)

Πρόκειται για επιμόρφωση 48 διδακτικών ωρών για την Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση. Αφορούσε στην επιμόρφωση 140.000 εκπαιδευτικών στις Βασικές Δεξιότητες στις Τεχνολογίες της Πληροφορικής και της Επικοινωνίας.

Ο ιστότοπος της επιμόρφωσης

Το επιμορφωτικό υλικό της Επιμόρφωσης Α Επιπέδου:

Σειρά βιβλίων “ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ”, Σπυρίδων Παπαδάκης, Νικόλαος Χατζηπέρης:

Βιβλίο Επιμορφούμενου
Βιβλίο Επιμορφωτή
Το μικρό βιβλίο Οδηγιών

————-

Σειρά βιβλίων “ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ”, Κολοκυθάς Αναστάσιος, Γώγουλος Γεώργιος, Παπαστάμος Βασίλης:

Βιβλίο Επιμορφούμενου
Βιβλίο Επιμορφωτή
Παράρτημα

(Πηγή: http://www.pi-schools.gr/programs/ktp/yliko.html)

Το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «Διόφαντος» σε συνεργασία με τους Φορείς λειτουργίας του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ), στα πλαίσια του έργου “ΣΤΗΡΙΖΩ“, υλοποίησε μια σειρά τηλεκπαιδεύσεων οι οποίες απευθύνονταν στους εκπαιδευτικούς πληροφορικής (ΠΕ19, ΠΕ20) της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα αφορούσε κυρίως τις υπηρεσίες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και τις ΤΠΕ υποδομές των σχολικών μονάδων.
Οι τηλεκπαιδεύσεις πραγματοποιήθηκαν μέσω του πληροφοριακού συστήματος training.sch.gr.

Περισσότερες πληροφορίες.

Το εκπαιδευτικό υλικό αναφοράς δημιουργήθηκε στα πλαίσια:

  • του έργου “ΣΤΗΡΙΖΩ – Οριζόντιο έργο υποστήριξης σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών στο δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξης του ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ” με τον τρόπο όπως αυτός έχει οριστεί από το δημιουργό (Διεύθυνση Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας – Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων – ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ)
  • του έργο “ΣΤΗΡΙΖΩ – Οριζόντιο έργο υποστήριξης σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών στο δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξης του ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ” με τον τρόπο όπως αυτός έχει οριστεί από το δημιουργό (Διεύθυνση Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Δικτυακών Τεχνολογιών – Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων – ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ)
  • Με τελικό δικαιούχο του έργου Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων “ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ”.

Το επιμορφωτικό υλικό του έργου ΣΤΗΡΙΖΩ:

Υποδομές και υπηρεσίες σχολικού εργαστηρίου

Υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου

Το ΜΠΕ (Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης) αφορούσε την επιμόρφωση 150.000 εκπαιδευτικών των δημοσίων σχολείων της χώρας καθώς και των ιδιωτικών εκπαιδευτικών. Το πρόγραμμα απευθυνόταν στους εκπαιδευτικούς όλων των κλάδων (πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης), ανεξαρτήτως των τεχνολογικών μέσων και δεξιοτήτων που διαθέτουν και αφορούσε:
Α. Στόχους, φιλοσοφία και τις μεθόδους του Νέου Σχολείου.
Β. Σύνδεση με τη φιλοσοφία και πρακτική των προγραμμάτων σπουδών και της ψηφιακής τάξης.
Γ. Παιδαγωγικό και διδακτικός σχεδιασμός σε αυθεντικά περιβάλλοντα μάθησης.

Πραγματοποιήθηκε μόνο η πιλοτική του φάση, στην οποία συμμετείχαν 8.000 εκπαιδευτικοί από τους κλάδους Δασκάλων (ΠΕ70), Νηπιαγωγών (ΠΕ60), Φιλολόγων (ΠΕ02), Φυσικών Επιστημών (ΠΕ04), Γαλλικής γλώσσας (ΠΕ05), Αγγλικής γλώσσας (ΠΕ06) και Γερμανικής γλώσσας (ΠΕ07).

Ο ιστότοπος της επιμόρφωσης

Το επιμορφωτικό υλικό του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης:

Βασικό Επιμορφωτικό Υλικό
Βασικό Επιμορφωτικό Υλικό-Τόμος Α’
Βασικό Επιμορφωτικό Υλικό-Τόμος Β’

Βασικό Επιμορφωτικό Υλικό-Τόμος Γ’
Βασικό Επιμορφωτικό Υλικό-Τόμος Δ’
Βασικό Επιμορφωτικό Υλικό-Τόμος Ε’

Συμπληρωματικό Επιμορφωτικό Υλικό
Συμπληρωματικό Επιμορφωτικό Υλικό-Τόμος Ε’

Κύριος σκοπός της Πράξης ήταν η αναβάθμιση του πολυδιάστατου ρόλου των Στελεχών Διοίκησης της Εκπαίδευσης και, κατά συνέπεια, η βελτίωση της αποτελεσματικότητάς τους προκειμένου να διαχειρίζονται με επιτυχία τις σύγχρονες προκλήσεις που συνδέονται με το ανθρώπινο δυναμικό και τον ποιοτικό εκσυγχρονισμό του εκπαιδευτικού συστήματος. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη βιωματική προσέγγιση των θεμάτων, στην αξιοποίηση μεθόδων επίλυσης προβλημάτων καθώς και στη σύνδεση της θεωρίας με την εκπαιδευτική πραγματικότητα.

Περισσότερες πληροφορίες

Το επιμορφωτικό υλικό της Επιμόρφωση Στελεχών Διοίκησης της Εκπαίδευσης:

Εκπαιδευτική Νομοθεσία
Δημόσια Διοίκηση και Στελέχη της Εκπαίδευσης
Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης
Επιστημονικές και Παιδαγωγικές Δεξιότητες
Επιμόρφωση και Αξιολόγηση στο χώρο της Εκπαίδευσης
Ευρωπαϊκή Ένωση: Πολιτικές στην Εκπαίδευση
Ο Διευθυντής στο Δημόσιο Σχολείο
Θέματα Ευρωπαϊκής Ένωσης
Πρακτικά του συνεδρίου

Το έργο υλοποιήθηκε από Ανάδοχο – Ένωση οκτώ (8) συνεργαζόμενων φορέων, αποτελούμενη από το Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών (ΕΑΙΤΥ), το Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ), το Παν/μιο Μακεδονίας, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), το Παν/μιο Ιωαννίνων, το Παν/μιο Κρήτης, το Παν/μιο Αιγαίου και το Παν/μιο Πατρών.

Σκοπός του έργου ήταν η επιμόρφωση 3.200 εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20, με ενιαίο πρόγραμμα σπουδών που ειδικεύεται στους ακόλουθους επιμορφωτικούς στόχους:

  • Ανανέωση και επικαιροποίηση των γνώσεων του επιστημονικού πεδίου τους και γνωριμία με τις τεχνολογίες αιχμής,
  • Εμβάθυνση σε θέματα διδακτικής της Πληροφορικής και παιδαγωγικής αξιοποίησης των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) για την ουσιαστική αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας στα μαθήματα Πληροφορικής,
  • Εκμάθηση των τεχνικών και λειτουργικών χαρακτηριστικών ορισμένων αντιπροσωπευτικών παραδειγμάτων εκπαιδευτικού λογισμικού των βασικών ειδικοτήτων,
  • Μετάδοση γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων που θα επιτρέψουν τη διαρκή βελτίωση των επιστημονικών, διδακτικών και επαγγελματικών ικανοτήτων των εκπαιδευτικών ΠΕ19-20 στο πλαίσιο της «Κοινωνίας της γνώσης και της πληροφορίας» (αναζήτηση, αξιολόγηση και επιλογή πληροφοριών, κριτικό πνεύμα, νέες μορφές συλλογικότητας και συνεργασίας κλπ).

Η επιμόρφωση υλοποιήθηκε σε επιλεγμένα «Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης», μέσω προγραμμάτων επιμόρφωσης 72 ωρών, οργανωμένων σε σεμινάρια τρίμηνης διάρκειας, 2 τρίωρα την εβδομάδα (απογευματινές ώρες).

Ο ιστότοπος της Πράξης ήταν o http://edu19-20.cti.gr/, ο οποίος είναι πλέον ανενεργός.

Το υλικό υποστήριξης της επιμόρφωσης:

Α Μέρος: Επικαιροποίηση

Β Μέρος: Διδακτική

Γ Μέρος: Εκπαιδευτικό Λογισμικό

(Πηγή: http://teklearn.cti.gr/yliko/)

H Πράξη «Επαγγελματικό λογισμικό στην ΤΕΕ: επιμόρφωση και εφαρμογή», ή για συντομία «Ε2 για την ΤΕΕ», αποσκοπούσε στην ένταξη επαγγελματικού-εκπαιδευτικού λογισμικού για την υποστήριξη της διδασκαλίας των μαθημάτων ειδικότητας που διδάσκονται στη Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση.

Στα πλαίσια αυτής της πράξης, επιμορφώθηκαν Επιμορφωτές με επιμόρφωση δύο ενοτήτων: η πρώτη ενότητα “Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ)” είχε διάρκεια 125 ώρες και η δεύτερη ενότητα “Ε2 – Λογισμικό” είχε διάρκεια 25 ώρες.

Στην συνέχεια οι επιμορφωτές επιμόρφωσαν εκπαιδευτικούς της ΤΕΕ, όλων των ειδικοτήτων, σε επιμορφωτικά σεμινάρια διάρκειας 36 διδακτικών ωρών.

Ο ιστότοπος της Πράξης ήταν o http://iasonas.cti.gr, ο οποίος είναι πλέον ανενεργός.

Στο πλαίσιο της Πράξης εκπονήθηκε επιμορφωτικό υλικό για Επιμορφωτές, Επιμορφούμενους και μαθητές. Επίσης σταλθήκαν σε όλα τα Επαγγελματικά Λύκεια μία σειρά από επαγγελματικά λογισμικά. Όλο αυτό το επιμορφωτικό υλικό υπήρχε στον ιστότοπο της Πράξης (http://iasonas.cti.gr) που πλέον δεν λειτουργεί.

Μετά από προσπάθεια κατάφερα να εντοπίσω σε διάφορα αποθετήρια (π.χ. http://repository.edulll.gr/edulll/) και στο αρχείο μου μερικά από τα ανωτέρω επιμορφωτικά εγχειρίδια, τα οποία παραθέτω παρακάτω:

Το επιμορφωτικό υλικό της Πράξης Ε2 για την ΤΕΕ:

Εκπαίδευση Επιμορφωτών. Μεταπτυχιακό Εκπαιδευτικό Υλικό για Επιμορφωτές Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση (ΤΕΕ):

ΤΟΜΕΑΣ Ε2 ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ Ε2 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
ΠληροφορικήςΜεταπτυχιακό Εκπαιδευτικό ΥλικόΕισαγωγή στην Ανάπτυξη Ιστοτόπων και στην Εικαστική Σχεδίαση
Γεωπονίας, Τροφίμων και ΠεριβάλλοντοςΜεταπτυχιακό Εκπαιδευτικό ΥλικόΘρεπτική και ενεργειακή αξία των τροφίμων. Τα Καλλωπιστικά Φυτά
Δομικών ΈργωνΟργάνωση και Σχεδίαση Δομικών Έργων
Εφαρμοσμένων ΤεχνώνΑνάπτυξη και Εικαστικός Σχεδιασμός Ιστοτόπων
ΗλεκτρολογίαςΠροσομοίωση Αναλογικών και Ψηφιακών Κυκλωμάτων με την βοήθεια του ΤinaPro και Τρισδιάστατη Σχεδίαση με το AutoCAD
ΗλεκτρονικήςΕπιμόρφωση σε νέα Λογισμικά Επεξεργασίας, Σχεδίασης, Προσομοίωσης και Προγραμματισμού
ΜηχανολογίαςΜεταπτυχιακό Εκπαιδευτικό ΥλικόΣχεδίαση Μηχανολογικής Μελέτης και Σύνθετου Μηχανολογικού Εξαρτήματος
Οικονομίας και ΔιοίκησηςΜεταπτυχιακό Εκπαιδευτικό ΥλικόΧρήση Λογισμικών για την διδασκαλία Αρχών Οικονομικής Θεωρίας
Υγείας ΠρόνοιαςΜεταπτυχιακό Εκπαιδευτικό ΥλικόΕκπαίδευση στα Λογισμικά “REAL NURSING SKILLS-PEDIATRIC NURSING SKILLS” και “FUNDAMENTALS OF NURSING”

Σεμινάρια για τους εκπαιδευτικούς της ΤΕΕ:

ΤΟΜΕΑΣΣΕΜΙΝΑΡΙΟΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Όλοι οι ΤομείςΕκπαιδευτική αξιοποίηση του ΔιαδικτύουΕγχειρίδιο Επιμορφούμενου
Εγχειρίδιο Επιμορφωτή
ΠληροφορικήςΑντικειμενοστρεφής σχεδίαση και προγραμματισμόςΕγχειρίδιο Επιμορφούμενου
Εγχειρίδιο Επιμορφωτή
Γεωπονίας, Τροφίμων και ΠεριβάλλοντοςΤα Τρόφιμα & Οδηγός Καλλωπιστικών ΦυτώνΕγχειρίδιο Επιμορφούμενου
Εγχειρίδιο Επιμορφωτή
Εφαρμοσμένων ΤεχνώνΑνάπτυξη και εικαστικός Σχεδιασμός ΙστοτόπωνΕγχειρίδιο Επιμορφωτή
Εφαρμοσμένων ΤεχνώνΣύνθεση ενημερωτικού φυλλαδίου με υπολογιστήΕγχειρίδιο Επιμορφωτή
Εφαρμοσμένων ΤεχνώνΣχεδίαση εσωτερικών χώρων με υπολογιστήΕγχειρίδιο Επιμορφούμενου
ΗλεκτρολογίαςΣχεδίαση κυκλωμάτων εσωτερικών ηλεκτρικών εγκαταστάσεων με χρήση υπολογιστή με παράλληλο υπολογισμό ρευμάτωνΕγχειρίδιο Επιμορφούμενου
ΗλεκτρονικήςΠροσομοίωση ηλεκτρονικών κυκλωμάτωνΕγχειρίδιο Επιμορφούμενου
Ηλεκτρονικής Εργαστηριακές ασκήσεις σε Εικονικό Περιβάλλον με τα Λογισμικά LabVIEW, Eagle και ΝΙ Circuit Design Suite 10Εγχειρίδιο Επιμορφούμενου
Εγχειρίδιο Επιμορφωτή
Ηλεκτρονικής Εκπαίδευση στα Λογισμικά Adobe Premiere Pro, CS3 και Visual BasicΕγχειρίδιο Επιμορφούμενου
Εγχειρίδιο Επιμορφωτή
ΚατασκευώνΠρομετρήσεις και σύνταξη προϋπολογισμού με υπολογιστήΕγχειρίδιο Επιμορφούμενου
Εγχειρίδιο Επιμορφωτή
ΜηχανολογίαςΣχεδίαση μηχανολογικών εξαρτημάτων και εγκαταστάσεων με χρήση υπολογιστήΕγχειρίδιο Επιμορφούμενου
Οικονομίας και ΔιοίκησηςΑρχές Οικονομικής Θεωρίας. Διδασκαλία με ΗΥΕγχειρίδιο Επιμορφωτή

Eκπαιδευτικό υλικό για τα λογισμικά που στάλθηκαν στα ΕΠΑΛ:

Adobe Dreamweaver CS3. Βιβλίο Καθηγητή
Adobe Dreamweaver CS3. Τετράδιο Μαθητή
Adobe Dreamweaver CS3 – Adobe Flash CS3 Professional. Getting Started
Adobe Flash CS3. Βιβλίο Καθηγητή
Adobe Flash CS3. Τετράδιο Μαθητή
Adobe Photoshop CS3. Βιβλίο Καθηγητή
Adobe Photoshop CS3. Τετράδιο Μαθητή
Adobe Premiere CS3. Βιβλίο Καθηγητή
Adobe Premiere CS3. Τετράδιο Μαθητή
Adobe Premiere Pro CS3. Getting Started
CivilTech Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο. Βιβλίο Καθηγητή
CivilTech Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο. Τετράδιο Μαθητή
CORELDRAW Χ4. Βιβλίο Καθηγητή
CORELDRAW Χ4. Τετράδιο Μαθητή
EAGLE. Βιβλίο Καθηγητή
EAGLE. Τετράδιο Μαθητή
LabVIEW Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο. Βιβλίο Καθηγητή
LabVIEW Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο. Τετράδιο Μαθητή
LabVIEW Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο. Getting Started
MultiSIM Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο. Βιβλίο Καθηγητή
MultiSIM Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο Τετράδιο Μαθητή
MultiSIM Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο. Getting Started
NetBeans Java Creator. Βιβλίο Καθηγητή
NetBeans Java Creator. Τετράδιο Μαθητή
NetBeans Java Creator Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο. Getting Started
Quark XPress 8 Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο. Βιβλίο Καθηγητή
Quark XPress 8 Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο. Τετράδιο Μαθητή
Quark XPress 8 Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο. Getting Started
QuarkXPress & QLA Server. Εγχειρίδιο Εγκατάστασης
Visual Basic 2008 Βιβλίο Καθηγητή
Visual Basic 2008. Τετράδιο Μαθητή
Visual Basic 2008 Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο. Getting Started