Το Β’ Επίπεδο αφορούσε την ολοκληρωμένη επιμόρφωση στην αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη, 27.500 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλης της χώρας (αρχικά των κλάδων ΠΕ02 Φιλόλογοι, ΠΕ03 Μαθηματικοί, ΠΕ04 Φυσικές Επιστήμες, ΠΕ19-20 Πληροφορικής, ΠΕ70 Δάσκαλοι, ΠΕ60 Νηπιαγωγοί) και ειδικότερα στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση δεξιοτήτων, κατά κλάδο εκπαιδευτικών, για την παιδαγωγική αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού, του διαδικτύου, εργαλείων και υπηρεσιών web 2.0, άλλων εργαλείων γενικής χρήσης, διαδραστικών συστημάτων διδασκαλίας κλπ (επιμόρφωση Β’ επιπέδου ΤΠΕ, διάρκειας 96 διδακτικών ωρών, με επιπρόσθετες δράσεις υποστήριξης και «εφαρμογής στην τάξη».
Ο όρος Β’ επίπεδο ΤΠΕ έχει επικρατήσει ως σύντομη αναφορά στο έργο «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013)
Το επιμορφωτικό υλικό της Επιμόρφωσης Β’ Επιπέδου ΤΠΕ:
Γενικό μέρος. Επιμορφωτικό υλικό για όλους τους κλάδους
Κλάδος ΠΕ02. Επιμορφωτικό υλικό
Κλάδος ΠΕ03. Επιμορφωτικό υλικό
Κλάδος ΠΕ04
- Επιμορφωτικό υλικό
- Διδακτικό Σενάριο με Υπηρεσίες WEB 2.0. Αφορά σε διδακτικό σενάριο με τίτλο “Τα ποτάμια της Ευρώπης”, που αξιοποιεί υπηρεσίες WEB 2.0 σε συνεργατικές διαδικασίες με τα Google Documents & Google Sites.
- Νέο Ηλεκτρονικό Τετράδιο για το ΑΜΑΠ. Αφορά σε διδακτικό σενάριο με βάση το εκπαιδευτικό λογισμικό ΑΜΑΠ, το οποίο προτείνεται να διδαχθεί στα ΚΣΕ. Πρόκειται για συνθετικό Ηλεκτρονικό Τετράδιο το οποίο συνδυάζει υπάρχοντα τετράδια του ΑΜΑΠ στη Οπτική. Το διδακτικό σενάριο αφορά στη διερεύνηση ενός θέματος οπτικής της Σκιάς Παρασκιάς για το οποίο οι μαθητές έχουν πολλά βιώματα αλλά και εναλλακτικές αντιλήψεις. Το τετράδιο έχει 3 μέρη. Στο τρίτο προτείνεται διαθεματική προσέγγιση σε ένα ιστορικό πρόβλημα, τη μέτρηση του ύψους των πυραμίδων.
- Νέο Υλικό για την 6η Εβδομάδα. Πρόκειται για επικαιροποιημένο υλικό, σε αντικατάσταση του υπάρχοντος, το οποίο αφορά την έκτη εβδομάδα στις προτεινόμενες διαδρομές των ΠΕ04. Το θέμα του είναι Επιστημονικά Μοντέλα και Μοντελοποίηση με Αξιοποίηση Διαδικτυακών Προσομοιώσεων.
- Σενάριο Διερευνητικής Προσέγγισης με Εργαλεία WEB 2.0. Πρόκειται για νέο επικαιροποιημένο σενάριο εφαρμογής εργαλείων WEB 2.0
Κλάδος ΠΕ19/20
- Θεωρία Διδακτικής της Πληροφορικής
- Διδακτικά Σενάρια
- Διδακτικά Σενάρια (συνέχεια)
- Διδακτικά Σενάρια
- BlueJ projects
Κλάδος ΠΕ60/70. Επιμορφωτικό υλικό
Κλάδος ΠΕ60. Επιμορφωτικό υλικό
Κλάδος ΠΕ70. Επιμορφωτικό υλικό
(Πηγή: https://e-pimorfosi.cti.gr/yliko-diax-organosis/category/17-epimorf-yliko-kse-b-epipedou-tpe)