Τρέχουσες επιμορφώσεις
Επιμόρφωση Β’ Επιπέδου ΤΠΕ (2017-…)
Από το 2016 και μετά το νέο έργο επιμόρφωσης για την εκπαιδευτική αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. αφορά στη συνέχεια και μετεξέλιξη της Επιμόρφωσης Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε., η οποία στο νέο πλαίσιο, επικαιροποιείται, αναβαθμίζεται και εμπλουτίζεται ως προς το περιεχόμενο, ενώ επεκτείνεται σε όλες τις ειδικότητες εκπαιδευτικών.
Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου ΤΠΕ
Η επιμόρφωση Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. περιλαμβάνει 36 ώρες. Συνιστά εισαγωγική επιμόρφωση σε θέματα εκπαιδευτικής αξιοποίησης Τ.Π.Ε. και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όλων των κλάδων και ειδικοτήτων.
Πληροφορίες για την επιμόρφωση Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε.
Το επιμορφωτικό υλικό της Επιμόρφωσης Β1 όλων των Συστάδων:
Συστάδα Β1.1. Θεωρητικές επιστήμες και Καλλιτεχνικά
Συστάδα Β1.2. Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία
Συστάδα Β1.3. Μαθηματικά, Πληροφορική και Οικονομία – Διοίκηση
Συστάδα Β1.4. Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πηγή: https://e-pimorfosi.cti.gr/moodle-b1/)
Υλικό πιστοποίησης Β1 Επιπέδου ΤΠΕ:
Επιμόρφωση Β2 Επιπέδου ΤΠΕ
Η Προχωρημένη επιμόρφωση για την αξιοποίηση και εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη (επιμόρφωση Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε.), περιλαμβάνει 42 διδακτικές ώρες, και επιπρόσθετες 18 ώρες υποστηρικτικών συναντήσεων για την «εφαρμογή στην τάξη» (ήτοι, 60 ώρες συνολικά). Συνιστά τη συνέχεια της εισαγωγικής επιμόρφωσης σε θέματα εκπαιδευτικής αξιοποίησης Τ.Π.Ε. (επιμόρφωση Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε.), προκειμένου οι επιμορφούμενοι εκπαιδευτικοί να συμπληρώσουν τις γνώσεις και δεξιότητές τους, στο επίπεδο της ολοκληρωμένης επιμόρφωσης για την παιδαγωγική αξιοποίηση Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη (Β’ επίπεδο Τ.Π.Ε.).
Πληροφορίες για την επιμόρφωση Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε.
Το επιμορφωτικό υλικό της Επιμόρφωσης Β2
1η περίοδος 2020 | 2η περίοδος 2023 |
Συστάδα Β2.4. Πληροφορικής | Συστάδα Β2.4. Πληροφορικής |
Συστάδα Β2.5. Δάσκαλοι | |
Συστάδα Β2.6. Νηπιαγωγοί | |
Συστάδα Β2.7. Ξένες Γλώσσες | |
(Πηγή: https://e-pimorfosi.cti.gr/moodle-b2/) | (Πηγή: https://moodle-bkyklos.cti.gr/) |
Υλικό πιστοποίησης Β2 Επιπέδου ΤΠΕ:
Παλαιότερες επιμορφώσεις
Tαχύρρυθμη Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (2021)
Το πρόγραμμα “Tαχύρρυθμη Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση” (Τ4Ε), πραγματοποιήθηκε εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως την άνοιξη του 2021 και η συνολική διάρκειά του ήταν 20 ώρες σε χρονικό διάστημα 8 εβδομάδων, οι οποίες κατανέμονταν σε 10 ώρες σύγχρονης επιμόρφωσης και σε 10 ώρες ασύγχρονης επιμόρφωσης, μέσω χρήσης αντίστοιχων εργαλείων τηλεκπαίδευσης. Συγκεκριμένα πραγματοποιήθηκαν 10 ώρες εξ αποστάσεως επιμόρφωσης μέσω εργαλείων σύγχρονης τηλεκπαίδευσης (Webex) και 10 ώρες ασύγχρονης επιμόρφωσης στις δύο πλατφόρμες eClass και e-Me.
Σκοπός της δράσης ήταν η αξιοποίηση του κεκτημένου της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και η περαιτέρω καλλιέργεια των γνώσεων και ψηφιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών σε παιδαγωγικές και διδακτικές προσεγγίσεις, με την υποστήριξη των σύγχρονων ψηφιακών μέσων, που χρησιμοποιούνται σε συνθήκες τεχνολογικά εμπλουτισμένης δια ζώσης εκπαίδευσης καθώς και στην εξ αποστάσεως διδασκαλία.
Συμμετείχαν μόνιμοι εκπαιδευτικοί και αναπληρωτές όλων των ειδικοτήτων της γενικής και ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης. Για τη διεξαγωγή της επιμόρφωσης συγκροτήθηκαν τμήματα έως 60 επιμορφούμενων ανάλογα με τη βαθμίδα και την ειδικότητα των συμμετεχόντων.
Μετά το τέλος του προγράμματος μπορεί κανείς να το παρακολουθήσει ως MOOC μέσω της πλατφόρμας mooc.edu.gr.
Μπορεί κανείς να εγγραφεί και να παρακολουθήσει ως το πρόγραμμα Τ4Ε, με ελεύθερη πρόσβαση σε όλες τις ενότητες και το σχετικό επιμορφωτικό υλικό.
Τα βιντεομαθήματα της επιμόρφωσης
Το επιμορφωτικό υλικό του προγράμματος Τ4Ε
(από το MOOC: https://mooc.edu.gr/courses/course- 1:T4E+K12_Distance_Learning_Intro+2021/about)
Ενότητα 1: Παιδαγωγικό Πλαίσιο για την Τεχνολογικά Υποστηριζόμενη εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
- Εισαγωγή στη Σύγχρονη και την Ασύγχρονη Εκπαίδευση
- Ιδέες για μια πιο αποδοτική σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση
- Ιδέες για μια πιο αποδοτική ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση
- Ιδέες για μια πιο αποδοτική σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην Ειδική Αγωγή
- Εκπαιδευτικός σχεδιασμός εξ αποστάσεως μαθημάτων για σχολικά περιβάλλοντα
Ενότητα 2: H Πλατφόρμα Τηλεδιασκέψεων Webex
- Συνοπτικός οδηγός δημιουργίας και οργάνωσης σύγχρονων εξ αποστάσεως μαθημάτων
- Εκτεταμένος οδηγός χρήσης της πλατφόρμας τηλεδιασκέψεων Webex
Ενότητα 3: H Ηλεκτρονική Σχολική Τάξη (eClass)
- Σύντομη περιγραφή της Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (eClass)
- Συνοπτικός οδηγός αξιοποίησης της Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (eClass)
Ενότητα 4: Η Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα e-me
- Οδηγίες βήμα-βήμα για εκπαιδευτικούς
- Συνοπτικός Οδηγός Αξιοποίησης της e-me
- Αναλυτικός οδηγός χρήσης και παιδαγωγικής αξιοποίησης της e-me
- Η ψηφιακή μας τάξη στην e-me! Ένα σενάριο εξοικείωσης με την e-me σε 12 βήματα
Ενότητα 5: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για το Νηπιαγωγείο
- Εκπαιδευτικό σενάριο eClass: Ανακαλύπτοντας τη Συμμετρία
- Ηλεκτρονικό βιβλίο: Η κα Συμμετρία σε νέες περιπέτειες
- Ηλεκτρονικό βιβλίο: Βρες πού λείπει η Συμμετρία
- Εκπαιδευτικό σενάριο e-me: Ανακύκλωση
Ενότητα 6: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
- Tο γράμμα «γιώτα Ι, ι» [Α’ Δημοτικού] (eClass)
- Διδασκαλία της Γλώσσας στη Δ’ Δημοτικού: Ολιστική προσέγγιση (eClass)
- Διδασκαλία της Γλώσσας στην Ε’- Στ’ Δημοτικού: Επιχειρηματολογικό κείμενο (e-me)
- Θερμοκρασία – Θερμότητα: Δύο έννοιες διαφορετικές (eClass)
- Θερμοκρασία – Θερμότητα: Δύο έννοιες διαφορετικές (e-me)
- Γνωριμία με τις ψηλότερες κορυφές του κόσμου (eClass)
- Χάρτες και δημιουργία διαδραστικού χάρτη (eClass)
Ενότητα 7: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για τα Φιλολογικά Μαθήματα
- Εκπαιδευτικός σχεδιασμός για τα φιλολογικά μαθήματα
- Η μυστική παπαρούνα [Η Ζωή εν Τάφῳ, Στρ. Μυριβήλη] (e-me)
- Η μυστική παπαρούνα [Η Ζωή εν Τάφῳ, Στρ. Μυριβήλη] (eClass)
- Αόριστος β’ (e-me)
- Αόριστος β’ (eClass)
- Η Άλωση της Κωνσταντινούπολης (1453) (e-me)
- Η Άλωση της Κωνσταντινούπολης (1453) (eClass)
- Νεοελληνική Γλώσσα – Τα μάρμαρα του Παρθενώνα (e-me)
- Νεοελληνική Γλώσσα – Τα μάρμαρα του Παρθενώνα (eClass)
Ενότητα 8: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για τα Μαθηματικά
- Συνεργατική επίλυση προβλήματος στην Ευκλείδεια Διαίρεση (e-Class)
- Σύγχρονη και ασύγχρονη διδασκαλία του Πυθαγορείου Θεωρήματος (e-Class)
- Διδασκαλία Θεωρήματος Μέσης Τιμής (ΘΜΤ) (e-Class)
- Ημιτελές Σενάριο – Παράλληλες ευθείες (e-Class)
- Άσκηση διερεύνησης-Πυθαγόρειο Θεώρημα (e-Class)
- Εικόνες μιγαδικών αριθμών (e-me)
- Διδασκαλία του Πυθαγορείου Θεωρήματος (e-me)
- Διδασκαλία παραγωγίσιμων συναρτήσεων και της παραγώγου συνάρτησης (e-me)
- Ομαδοσυνεργατική δραστηριότητα για τα εμβαδά επίπεδων σχημάτων (e-me)
Ενότητα 9: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για τις Φυσικές Επιστήμες
- Βιολογία Α’ Γυμνασίου, Η αναπνοή στον άνθρωπο (e-Class)
- Βιολογία Α’ Γυμνασίου, Η αναπνοή στον άνθρωπο-Διδακτικός Σχεδιασμός (e-Class)
- Βιολογία Α’ Γυμνασίου, Η αναπνοή στον άνθρωπο-Φάσεις Υλοποίησης (e-Class)
- Η νέα θεωρία μάθησης του Βιοπαιδαγωγισμού
- Βιολογία Β΄ Γυμνασίου, Κύτταρο η μονάδα της ζωής, ημιτελές σενάριο (e-Class)
- Βιολογία Γ’ Γυμνασίου, Οργάνωση και λειτουργίες οικοσυστήματος – Ο ρόλος της ενέργειας (e-me)
- Βιολογία Γ’ Γυμνασίoυ, Οργάνωση και λειτουργίες οικοσυστήματος – Ο ρόλος της ενέργειας, Φάσεις Υλοποίησης (e-me)
- Γεωλογία-Γεωγραφία Α’ Γυμνασίου, Λιθοσφαιρικές πλάκες – Σεισμοί – Ηφαίστεια (e-Class)
- Η περιγραφή του σεναρίου υπό μορφή παρουσίασης (e-Class/Webex)
- Γεωλογία-Γεωγραφία Α’ Γυμνασίου, Λιθοσφαιρικές πλάκες – Σεισμοί – Ηφαίστεια (e-me)
- Η περιγραφή του σεναρίου υπό μορφή παρουσίασης (e-me/Webex)
- Γεωλογία-Γεωγραφία Α’ Γυμνασίου, Λιθοσφαιρικές πλάκες – Σεισμοί – Ηφαίστεια, Φύλλο Εργασίας
- Γεωλογία-Γεωγραφία Α΄ Γυμνασίου, Τα ποτάμια του κόσμου ημιτελές σενάριο (e-Class/e-me)
- Φυσική Γ’ Γυμνασίου, Ανάκλαση του φωτός (e-Cass)
- Ηλιοθερμικά συστήματα
- Φυσική Α’ Λυκείου, Ελεύθερη πτώση των σωμάτων, Ημιτελές σενάριο (e-Class/e-me)
- Φυσική Β’ Λυκείου, Δύναμη και μεταβολή της ορμής (e-me)
- Πειραματική διερεύνηση της πλαστικής κρούσης δύο αμαξιδίων
- Χημεία Α’ Λυκείου, Αραίωση διαλύματος. Αξιοποίηση πλατφόρμας e-class και Webex
- Ιδέες αξιοποίησης της eClass στη διδασκαλία της Χημείας
- Καλές πρακτικές αξιοποίησης του Webex στη διδασκαλία της Χημείας
- Χημεία Α’ Λυκείου, Αραίωση διαλύματος. Αξιοποίηση πλατφόρμας e-me & Webex
- Χημεία Α’ Λυκείου Συγκέντρωση Διαλυμάτων, Παρουσίαση
- Χημεία Α’ Λυκείου, Φύλλο Εργασίας Αραίωση – Συμπύκνωση
- Χημεία Α’ Λυκείου, Προβλήματα στα διαλύματα
- Ιδέες αξιοποίησης της e-me στη διδασκαλία της Χημείας
Ενότητα 10: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για την Πληροφορική
- Προγραμματισμός σε Python (e-Class)
- Προγραμματισμός σε Ψευδογλώσσα (e-Class)
- Προγραμματισμός σε HTML/CSS & PHP (e-Class)
- Προγραμματισμός σε SCRATCH (e-me)
- Ασφάλεια στο Διαδίκτυο (e-me)
Ενότητα 11: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για τις Ξένες Γλώσσες
- Αγγλικά Επίπεδο Γλωσσομάθειας Α1 (e-Class)
- Γαλλικά Επίπεδο Γλωσσομάθειας Α1 (e-Class)
- Γερμανικά Επίπεδο Γλωσσομάθειας Α1 (e-Class)
- Αγγλικά Επίπεδο Γλωσσομάθειας Γ1 (e-Class)
- Γαλλικά Επίπεδο Γλωσσομάθειας Επίπεδο Β2+/Γ1 (e-Class)
- Αγγλικά Επίπεδο Γλωσσομάθειας Α1 (e-me)
- Γαλλικά Επίπεδο Γλωσσομάθειας Α1 (e-me)
- Γερμανικά Επίπεδο Γλωσσομάθειας Α1 (e-me)
- Αγγλικά Επίπεδο Γλωσσομάθειας Α2 (e-me)
- Γαλλικά Επίπεδο Γλωσσομάθειας Α2 (e-me)
Ενότητα 12: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για την Αισθητική Αγωγή
- Ηλεκτρονικός υπολογιστής και ψηφιακή εικόνα (eClass)
- Ζωγραφίζω με σημεία – ο πουαντιγισμός (e-me)
- Ταξιδεύοντας στην Ελλάδα – συνοδός μου ο επτάσημος ρυθμός (eClass)
- Συνθέτοντας μουσική με αφορμή την Άνοιξη (e-me)
- Το έθιμο της Χελιδόνας για το καλωσόρισμα της Άνοιξης (Χελιδονίσματα και Καλαντιστάδες) (e-me)
- Η δημιουργία της ιδανικής πόλης μέσα από τους «Όρνιθες» του Αριστοφάνη (eClass)
Ενότητα 13: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για τα Θρησκευτικά
- Ο σεβασμός του άλλου στη Χριστιανική παράδοση (eClass)
- Βοηθητικό υλικό:
Διαχείριση εγγράφων και εμφάνιση/απόκρυψή τους στην eClass
Δημιουργία συνδέσμων στην eClass - Ο σεβασμός του άλλου στη Χριστιανική παράδοση (e-me)
- Βοηθητικό υλικό:
Ενσωμάτωση .h5p αντικείμενο σε εργασία στο e-me assignments
Ενότητα 14: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για την Οικιακή Οικονομία
- Ασφαλής χρήση του διαδικτύου (eClass)
- Ασφαλής χρήση του διαδικτύου (e-me)
- Βοηθητικό υλικό:
Ενσωμάτωση .h5p αντικειμένου σε εργασία στο e-me assignments
Ενότητα 15: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για τις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας
- Kρατική παρέμβαση στην αγορά > Επιβολή ανώτατων τιμών (eClass)
- Βοηθητικό υλικό eClass
- Kρατική παρέμβαση στην αγορά > Επιβολή ανώτατων τιμών (e-me)
- Βοηθητικό υλικό e-me
Ενότητα 16: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για την Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
- Ατομικά Δικαιώματα (eClass)
- Ατομικά Δικαιώματα (e-me)
- Βοηθητικό υλικό:
Ενσωμάτωση .h5p αντικείμενο σε εργασία στο e-me assignments
Ενότητα 17: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για τη Φυσική Αγωγή
- Σενάριο για τη αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων σωματικής άσκησης με μορφή παιχνιδιού (eClass)
- Σενάριο για τη αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων σωματικής άσκησης με μορφή παιχνιδιού (e-me)
Ενότητα 18: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για την Τεχνική Εκπαίδευση
Τομέας Υγείας – Πρόνοιας – Ευεξίας
- Παιχνίδι Ρόλων σε ασύγχρονη διδασκαλία (eClass)
- Γνωριμία με τη δεξιότητα της ενεργητικής ακρόασης σε σύγχρονη διδασκαλία (eClass)
- Ασκήσεις αναστοχασμού παιχνίδι ρόλων (eClass)
- Ασκήσεις αναστοχασμού ενεργητική ακρόαση (eClass)
- Άσκηση διερεύνησης (eClass)
- Παιχνίδι Ρόλων σε ασύγχρονη διδασκαλία (e-me)
- Γνωριμία με τη δεξιότητα της Ενεργητικής Ακρόασης σε σύγχρονη διδασκαλία (e-me)
- Ασκήσεις αναστοχασμού παιχνίδι ρόλων (e-me)
- Ασκήσεις αναστοχασμού ενεργητική ακρόαση (e-me)
- Άσκηση διερεύνησης (e-me)
Τομέας Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού
- Εικονικό Εργαστήριο στα Ψηφιακά Ηλεκτρονικά σε Σύγχρονη Διδασκαλία (eClass)
- Απλό Ηλεκτρονικό Κύκλωμα σε Ασύγχρονη Διδασκαλία (eClass)
- Ασκήσεις αναστοχασμού – Εικονικό Εργαστήριο στα Ψηφιακά Ηλεκτρονικά (eClass)
- Ασκήσεις αναστοχασμού – Απλό Ηλεκτρικό Κύκλωμα (eClass)
- Άσκηση διερεύνησης (eClass)
- Εικονικό Εργαστήριο στα Ψηφιακά Ηλεκτρονικά σε Σύγχρονη Διδασκαλία (e-me)
- Απλό Ηλεκτρονικό Κύκλωμα σε Ασύγχρονη Διδασκαλία (e-me)
- Ασκήσεις αναστοχασμού – Εικονικό Εργαστήριο στα Ψηφιακά Ηλεκτρονικά (e-me)
- Ασκήσεις αναστοχασμού – Απλό Ηλεκτρικό Κύκλωμα (e-me)
- Άσκηση διερεύνησης (e-me)
Τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών
- Ο ρόλος της χρυσής τομής στη Σύνθεση σε μεικτό μοντέλο διδασκαλίας (eClass)
- Ασκήσεις αναστοχασμού – Ο ρόλος της χρυσής τομής στη Σύνθεση (eClass)
- Άσκηση διερεύνησης (eClass)
- Ο ρόλος της χρυσής τομής στη Σύνθεση σε μεικτό μοντέλο διδασκαλίας (e-me)
- Ασκήσεις αναστοχασμού – Ο ρόλος της χρυσής τομής στη Σύνθεση (e-me)
- Άσκηση διερεύνησης (e-me)
Τομέας Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος
- Η σημασία της συσκευασίας στα τρόφιμα σε μεικτό μοντέλο διδασκαλίας (eClass)
- Ασκήσεις αναστοχασμού – Η σημασία της συσκευασίας στα τρόφιμα (eClass)
- Άσκηση διερεύνησης (eClass)
- Η σημασία της συσκευασίας στα τρόφιμα σε μεικτό μοντέλο διδασκαλίας (e-me)
- Ασκήσεις αναστοχασμού – Η σημασία της συσκευασίας στα τρόφιμα e-me
- Άσκηση διερεύνησης (e-me)
Ενότητα 19: Διδακτικές Προτάσεις και Εκπαιδευτικά Σενάρια εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
- Διδασκαλία της ιστορίας και της κατανόησης γραπτού λόγου σε μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες που φοιτούν στο Τμήμα Ένταξης (eClass)
- Διδασκαλία της ορθογραφίας σε μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες στη γενική τάξη με Παράλληλη Στήριξη και στο Τμήμα Ένταξης (eMe)
- Σενάριο για τη διδασκαλία των Μαθηματικών σε μαθητές με Αισθητηριακές Αναπηρίες μέσω του eClass
- Σενάριο για τη διδασκαλία των Μαθηματικών σε μαθητές με Αισθητηριακές Αναπηρίες μέσω της e-me
- Σενάριο για τη διδασκαλία δεξιοτήτων Μαγειρικής σε μαθητές με Νοητική Αναπηρία (eClass)
- Σενάριο για τη διδασκαλία δεξιοτήτων Κυκλοφοριακής Αγωγής σε μαθητές με Νοητική Αναπηρία μέσω της e-me
- Σενάριο για τη διδασκαλία των Μαθηματικών σε μαθητές με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος μέσω της e-me
Επιμόρφωση Β’ Επιπέδου ΤΠΕ (2008-2016)
Το Β’ Επίπεδο αφορούσε την ολοκληρωμένη επιμόρφωση στην αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη, 27.500 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλης της χώρας (αρχικά των κλάδων ΠΕ02 Φιλόλογοι, ΠΕ03 Μαθηματικοί, ΠΕ04 Φυσικές Επιστήμες, ΠΕ19-20 Πληροφορικής, ΠΕ70 Δάσκαλοι, ΠΕ60 Νηπιαγωγοί) και ειδικότερα στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση δεξιοτήτων, κατά κλάδο εκπαιδευτικών, για την παιδαγωγική αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού, του διαδικτύου, εργαλείων και υπηρεσιών web 2.0, άλλων εργαλείων γενικής χρήσης, διαδραστικών συστημάτων διδασκαλίας κλπ (επιμόρφωση Β’ επιπέδου ΤΠΕ, διάρκειας 96 διδακτικών ωρών, με επιπρόσθετες δράσεις υποστήριξης και «εφαρμογής στην τάξη».
Ο όρος Β’ επίπεδο ΤΠΕ έχει επικρατήσει ως σύντομη αναφορά στο έργο «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013)
Το επιμορφωτικό υλικό της Επιμόρφωσης Β’ Επιπέδου ΤΠΕ:
Γενικό μέρος. Επιμορφωτικό υλικό για όλους τους κλάδους
Κλάδος ΠΕ02. Επιμορφωτικό υλικό
Κλάδος ΠΕ03. Επιμορφωτικό υλικό
Κλάδος ΠΕ04
- Επιμορφωτικό υλικό
- Διδακτικό Σενάριο με Υπηρεσίες WEB 2.0. Αφορά σε διδακτικό σενάριο με τίτλο “Τα ποτάμια της Ευρώπης”, που αξιοποιεί υπηρεσίες WEB 2.0 σε συνεργατικές διαδικασίες με τα Google Documents & Google Sites.
- Νέο Ηλεκτρονικό Τετράδιο για το ΑΜΑΠ. Αφορά σε διδακτικό σενάριο με βάση το εκπαιδευτικό λογισμικό ΑΜΑΠ, το οποίο προτείνεται να διδαχθεί στα ΚΣΕ. Πρόκειται για συνθετικό Ηλεκτρονικό Τετράδιο το οποίο συνδυάζει υπάρχοντα τετράδια του ΑΜΑΠ στη Οπτική. Το διδακτικό σενάριο αφορά στη διερεύνηση ενός θέματος οπτικής της Σκιάς Παρασκιάς για το οποίο οι μαθητές έχουν πολλά βιώματα αλλά και εναλλακτικές αντιλήψεις. Το τετράδιο έχει 3 μέρη. Στο τρίτο προτείνεται διαθεματική προσέγγιση σε ένα ιστορικό πρόβλημα, τη μέτρηση του ύψους των πυραμίδων.
- Νέο Υλικό για την 6η Εβδομάδα. Πρόκειται για επικαιροποιημένο υλικό, σε αντικατάσταση του υπάρχοντος, το οποίο αφορά την έκτη εβδομάδα στις προτεινόμενες διαδρομές των ΠΕ04. Το θέμα του είναι Επιστημονικά Μοντέλα και Μοντελοποίηση με Αξιοποίηση Διαδικτυακών Προσομοιώσεων.
- Σενάριο Διερευνητικής Προσέγγισης με Εργαλεία WEB 2.0. Πρόκειται για νέο επικαιροποιημένο σενάριο εφαρμογής εργαλείων WEB 2.0
Κλάδος ΠΕ19/20
- Θεωρία Διδακτικής της Πληροφορικής
- Διδακτικά Σενάρια
- Διδακτικά Σενάρια (συνέχεια)
- Διδακτικά Σενάρια
- BlueJ projects
Κλάδος ΠΕ60/70. Επιμορφωτικό υλικό
Κλάδος ΠΕ60. Επιμορφωτικό υλικό
Κλάδος ΠΕ70. Επιμορφωτικό υλικό
(Πηγή: https://e-pimorfosi.cti.gr/yliko-diax-organosis/category/17-epimorf-yliko-kse-b-epipedou-tpe)
Επιμόρφωση Α’ Επιπέδου ΤΠΕ (2002-2012)
Πρόκειται για επιμόρφωση 48 διδακτικών ωρών για την Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση. Αφορούσε στην επιμόρφωση 140.000 εκπαιδευτικών στις Βασικές Δεξιότητες στις Τεχνολογίες της Πληροφορικής και της Επικοινωνίας.
Το επιμορφωτικό υλικό της Επιμόρφωσης Α Επιπέδου:
Σειρά βιβλίων “ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ”, Σπυρίδων Παπαδάκης, Νικόλαος Χατζηπέρης:
Βιβλίο Επιμορφούμενου
Βιβλίο Επιμορφωτή
Το μικρό βιβλίο Οδηγιών
————-
Σειρά βιβλίων “ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ”, Κολοκυθάς Αναστάσιος, Γώγουλος Γεώργιος, Παπαστάμος Βασίλης:
ΣΤΗΡΙΖΩ (2013-2015)
Το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «Διόφαντος» σε συνεργασία με τους Φορείς λειτουργίας του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ), στα πλαίσια του έργου “ΣΤΗΡΙΖΩ“, υλοποίησε μια σειρά τηλεκπαιδεύσεων οι οποίες απευθύνονταν στους εκπαιδευτικούς πληροφορικής (ΠΕ19, ΠΕ20) της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα αφορούσε κυρίως τις υπηρεσίες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και τις ΤΠΕ υποδομές των σχολικών μονάδων.
Οι τηλεκπαιδεύσεις πραγματοποιήθηκαν μέσω του πληροφοριακού συστήματος training.sch.gr.
Το εκπαιδευτικό υλικό αναφοράς δημιουργήθηκε στα πλαίσια:
- του έργου “ΣΤΗΡΙΖΩ – Οριζόντιο έργο υποστήριξης σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών στο δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξης του ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ” με τον τρόπο όπως αυτός έχει οριστεί από το δημιουργό (Διεύθυνση Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας – Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων – ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ)
- του έργο “ΣΤΗΡΙΖΩ – Οριζόντιο έργο υποστήριξης σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών στο δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξης του ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ” με τον τρόπο όπως αυτός έχει οριστεί από το δημιουργό (Διεύθυνση Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Δικτυακών Τεχνολογιών – Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων – ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ)
- Με τελικό δικαιούχο του έργου Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων “ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ”.
Το επιμορφωτικό υλικό του έργου ΣΤΗΡΙΖΩ:
Υποδομές και υπηρεσίες σχολικού εργαστηρίου
- Συντήρηση/Διαχείριση Εργαστηρίου ΣΕΠΕΗΥ
- Windows Server 2003
- Διακομιστής Μεσολάβησης Ιστού Squid
- Εγκατάσταση Ubuntu στο ΣΕΠΕΗΥ και εργαλείων διαχείρισης
- Διαδραστικοί Πίνακες
- Εκπαιδευτικές εφαρμογές ανοικτού κώδικα
Υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου
- Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
- Υπηρεσίες για τους μαθητές
- Φιλοξενία Ιστοσελίδων
- Δημιουργία και συντήρηση ιστοτόπου με χρήση Joomla!
- Δημιουργία και συντήρηση ιστοτόπου με χρήση του CMS WordPress
- Ιστολόγια (blogs) και κοινότητες
- Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση (e-learning)
- Δημιουργία και συντήρηση ιστοτόπου τηλεκπαίδευσης με χρήση του LMS Moodle
- Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
- Υπηρεσίες βίντεο και ζωντανών μεταδόσεων του ΠΣΔ
- Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων και Υποδομών
- Υπηρεσία Επικοινωνίας και Συνεργασίας
- Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη)
- Ηλεκτρονικά Σχολικά Περιοδικά & Εφημερίδες (schoolpress)
- Υπηρεσία Διαχείρισης Μαθησιακών Δραστηριοτήτων (LAMS)
- Υπηρεσία Εικονικής Τάξης (Τηλεδιασκέψεις-Τηλεκπαιδεύσεις)
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης (2011-2012)
Το ΜΠΕ (Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης) αφορούσε την επιμόρφωση 150.000 εκπαιδευτικών των δημοσίων σχολείων της χώρας καθώς και των ιδιωτικών εκπαιδευτικών. Το πρόγραμμα απευθυνόταν στους εκπαιδευτικούς όλων των κλάδων (πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης), ανεξαρτήτως των τεχνολογικών μέσων και δεξιοτήτων που διαθέτουν και αφορούσε:
Α. Στόχους, φιλοσοφία και τις μεθόδους του Νέου Σχολείου.
Β. Σύνδεση με τη φιλοσοφία και πρακτική των προγραμμάτων σπουδών και της ψηφιακής τάξης.
Γ. Παιδαγωγικό και διδακτικός σχεδιασμός σε αυθεντικά περιβάλλοντα μάθησης.
Πραγματοποιήθηκε μόνο η πιλοτική του φάση, στην οποία συμμετείχαν 8.000 εκπαιδευτικοί από τους κλάδους Δασκάλων (ΠΕ70), Νηπιαγωγών (ΠΕ60), Φιλολόγων (ΠΕ02), Φυσικών Επιστημών (ΠΕ04), Γαλλικής γλώσσας (ΠΕ05), Αγγλικής γλώσσας (ΠΕ06) και Γερμανικής γλώσσας (ΠΕ07).
Το επιμορφωτικό υλικό του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης:
Βασικό Επιμορφωτικό Υλικό
Βασικό Επιμορφωτικό Υλικό-Τόμος Α’
Βασικό Επιμορφωτικό Υλικό-Τόμος Β’
- Ειδικό Μέρος ΠΕ02 – Φιλόλογοι
- Ειδικό Μέρος ΠΕ04 – Φυσικών Επιστημών
- Ειδικό Μέρος ΠΕ70 – Δάσκαλοι
- Ειδικό Μέρος ΠΕ60 – Νηπιαγωγοί
- Ειδικό Μέρος ΠΕ06 – Αγγλικών
- Ειδικό Μέρος ΠΕ05 – Γαλλικών
- Ειδικό Μέρος ΠΕ07 – Γερμανικών
Βασικό Επιμορφωτικό Υλικό-Τόμος Γ’
Βασικό Επιμορφωτικό Υλικό-Τόμος Δ’
Βασικό Επιμορφωτικό Υλικό-Τόμος Ε’
Συμπληρωματικό Επιμορφωτικό Υλικό
Συμπληρωματικό Επιμορφωτικό Υλικό-Τόμος Ε’
Επιμόρφωση Στελεχών Διοίκησης της Εκπαίδευσης (2008-2009)
Κύριος σκοπός της Πράξης ήταν η αναβάθμιση του πολυδιάστατου ρόλου των Στελεχών Διοίκησης της Εκπαίδευσης και, κατά συνέπεια, η βελτίωση της αποτελεσματικότητάς τους προκειμένου να διαχειρίζονται με επιτυχία τις σύγχρονες προκλήσεις που συνδέονται με το ανθρώπινο δυναμικό και τον ποιοτικό εκσυγχρονισμό του εκπαιδευτικού συστήματος. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη βιωματική προσέγγιση των θεμάτων, στην αξιοποίηση μεθόδων επίλυσης προβλημάτων καθώς και στη σύνδεση της θεωρίας με την εκπαιδευτική πραγματικότητα.
Το επιμορφωτικό υλικό της Επιμόρφωση Στελεχών Διοίκησης της Εκπαίδευσης:
Εκπαιδευτική Νομοθεσία
Δημόσια Διοίκηση και Στελέχη της Εκπαίδευσης
Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης
Επιστημονικές και Παιδαγωγικές Δεξιότητες
Επιμόρφωση και Αξιολόγηση στο χώρο της Εκπαίδευσης
Ευρωπαϊκή Ένωση: Πολιτικές στην Εκπαίδευση
Ο Διευθυντής στο Δημόσιο Σχολείο
Θέματα Ευρωπαϊκής Ένωσης
Πρακτικά του συνεδρίου
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής, ΠΕ19-ΠΕ20 (2008)
Το έργο υλοποιήθηκε από Ανάδοχο – Ένωση οκτώ (8) συνεργαζόμενων φορέων, αποτελούμενη από το Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών (ΕΑΙΤΥ), το Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ), το Παν/μιο Μακεδονίας, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), το Παν/μιο Ιωαννίνων, το Παν/μιο Κρήτης, το Παν/μιο Αιγαίου και το Παν/μιο Πατρών.
Σκοπός του έργου ήταν η επιμόρφωση 3.200 εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ19 και ΠΕ20, με ενιαίο πρόγραμμα σπουδών που ειδικεύεται στους ακόλουθους επιμορφωτικούς στόχους:
- Ανανέωση και επικαιροποίηση των γνώσεων του επιστημονικού πεδίου τους και γνωριμία με τις τεχνολογίες αιχμής,
- Εμβάθυνση σε θέματα διδακτικής της Πληροφορικής και παιδαγωγικής αξιοποίησης των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) για την ουσιαστική αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας στα μαθήματα Πληροφορικής,
- Εκμάθηση των τεχνικών και λειτουργικών χαρακτηριστικών ορισμένων αντιπροσωπευτικών παραδειγμάτων εκπαιδευτικού λογισμικού των βασικών ειδικοτήτων,
- Μετάδοση γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων που θα επιτρέψουν τη διαρκή βελτίωση των επιστημονικών, διδακτικών και επαγγελματικών ικανοτήτων των εκπαιδευτικών ΠΕ19-20 στο πλαίσιο της «Κοινωνίας της γνώσης και της πληροφορίας» (αναζήτηση, αξιολόγηση και επιλογή πληροφοριών, κριτικό πνεύμα, νέες μορφές συλλογικότητας και συνεργασίας κλπ).
Η επιμόρφωση υλοποιήθηκε σε επιλεγμένα «Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης», μέσω προγραμμάτων επιμόρφωσης 72 ωρών, οργανωμένων σε σεμινάρια τρίμηνης διάρκειας, 2 τρίωρα την εβδομάδα (απογευματινές ώρες).
Ο ιστότοπος της Πράξης ήταν o http://edu19-20.cti.gr/, ο οποίος είναι πλέον ανενεργός.
Το υλικό υποστήριξης της επιμόρφωσης:
Α Μέρος: Επικαιροποίηση
- [Α.1] Σύγχρονες Τεχνολογίες ΥΛΙΚΟΥ:
- [Α.2] Σύγχρονες Τεχνολογίες ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ:
- [Α.3] Συστήματα Διαχείρισης Βάσεων Δεδομένων:
- [Α.4] Δομημένος Προγραμματισμός:
- [Α.5] Οπτικός και Γεγονοστραφής Προγραμματισμός:
- [Α.6] Προηγμένο περιβάλλον Αντικειμενοστρεφούς Προγραμματισμού JAVA:
- [Α.7] Πολυμέσα:
- [Α.8] Εργαλεία συγγραφής Πολυμεσικών Εφαρμογών:
- [Α9] MS Office και Open Office:
- [Α.10-11] Διεπαφή εφαρμογής παγκόσμιου ιστού:
- [Α.12-13] Εξυπηρέτηση εφαρμογών παγκόσμιου ιστού:
Β Μέρος: Διδακτική
- [Β.1] Διδασκαλία και Μάθηση:
- [Β.2] Οργάνωση και Σχεδίαση Μαθήματος:
- [Β.3] Η πληροφορική στο Γυμνάσιο:
- [Β.4] Η πληροφορική στο Λύκειο:
- [Β.5] Η πληροφορική στη ΤΕΕ:
- [Β.6] Λογισμικό ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΩΝ:
- [Β.7] Αξιολόγηση μαθητή και εκπαιδευτικού έργου. Μικροδιδασκαλίες:
Γ Μέρος: Εκπαιδευτικό Λογισμικό
- [Γ.1] Οι ΤΠΕ στο Ελληνικό Σχολείο. Παιδαγωγική αξιοποίηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού:
- [Γ.2] Λογισμικό ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ:
- [Γ.3] Λογισμικό ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ:
- [Γ.4] Λογισμικό ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΩΝ:
(Πηγή: http://teklearn.cti.gr/yliko/)
Επαγγελματικό Λογισμικό στην ΤΕΕ: Επιμόρφωση και εφαρμογή (2006-2008)
H Πράξη «Επαγγελματικό λογισμικό στην ΤΕΕ: επιμόρφωση και εφαρμογή», ή για συντομία «Ε2 για την ΤΕΕ», αποσκοπούσε στην ένταξη επαγγελματικού-εκπαιδευτικού λογισμικού για την υποστήριξη της διδασκαλίας των μαθημάτων ειδικότητας που διδάσκονται στη Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση.
Στα πλαίσια αυτής της πράξης, επιμορφώθηκαν Επιμορφωτές με επιμόρφωση δύο ενοτήτων: η πρώτη ενότητα “Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ)” είχε διάρκεια 125 ώρες και η δεύτερη ενότητα “Ε2 – Λογισμικό” είχε διάρκεια 25 ώρες.
Στην συνέχεια οι επιμορφωτές επιμόρφωσαν εκπαιδευτικούς της ΤΕΕ, όλων των ειδικοτήτων, σε επιμορφωτικά σεμινάρια διάρκειας 36 διδακτικών ωρών.
Ο ιστότοπος της Πράξης ήταν o http://iasonas.cti.gr, ο οποίος είναι πλέον ανενεργός.
Στο πλαίσιο της Πράξης εκπονήθηκε επιμορφωτικό υλικό για Επιμορφωτές, Επιμορφούμενους και μαθητές. Επίσης σταλθήκαν σε όλα τα Επαγγελματικά Λύκεια μία σειρά από επαγγελματικά λογισμικά. Όλο αυτό το επιμορφωτικό υλικό υπήρχε στον ιστότοπο της Πράξης (http://iasonas.cti.gr) που πλέον δεν λειτουργεί.
Μετά από προσπάθεια κατάφερα να εντοπίσω σε διάφορα αποθετήρια (π.χ. http://repository.edulll.gr/edulll/) και στο αρχείο μου μερικά από τα ανωτέρω επιμορφωτικά εγχειρίδια, τα οποία παραθέτω παρακάτω:
Το επιμορφωτικό υλικό της Πράξης Ε2 για την ΤΕΕ:
Εκπαίδευση Επιμορφωτών. Μεταπτυχιακό Εκπαιδευτικό Υλικό για Επιμορφωτές Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση (ΤΕΕ):
Σεμινάρια για τους εκπαιδευτικούς της ΤΕΕ:
ΤΟΜΕΑΣ | ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ |
---|---|---|
Όλοι οι Τομείς | Εκπαιδευτική αξιοποίηση του Διαδικτύου | Εγχειρίδιο Επιμορφούμενου Εγχειρίδιο Επιμορφωτή |
Πληροφορικής | Αντικειμενοστρεφής σχεδίαση και προγραμματισμός | Εγχειρίδιο Επιμορφούμενου Εγχειρίδιο Επιμορφωτή |
Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος | Τα Τρόφιμα & Οδηγός Καλλωπιστικών Φυτών | Εγχειρίδιο Επιμορφούμενου Εγχειρίδιο Επιμορφωτή |
Εφαρμοσμένων Τεχνών | Ανάπτυξη και εικαστικός Σχεδιασμός Ιστοτόπων | Εγχειρίδιο Επιμορφωτή |
Εφαρμοσμένων Τεχνών | Σύνθεση ενημερωτικού φυλλαδίου με υπολογιστή | Εγχειρίδιο Επιμορφωτή |
Εφαρμοσμένων Τεχνών | Σχεδίαση εσωτερικών χώρων με υπολογιστή | Εγχειρίδιο Επιμορφούμενου |
Ηλεκτρολογίας | Σχεδίαση κυκλωμάτων εσωτερικών ηλεκτρικών εγκαταστάσεων με χρήση υπολογιστή με παράλληλο υπολογισμό ρευμάτων | Εγχειρίδιο Επιμορφούμενου |
Ηλεκτρονικής | Προσομοίωση ηλεκτρονικών κυκλωμάτων | Εγχειρίδιο Επιμορφούμενου |
Ηλεκτρονικής | Εργαστηριακές ασκήσεις σε Εικονικό Περιβάλλον με τα Λογισμικά LabVIEW, Eagle και ΝΙ Circuit Design Suite 10 | Εγχειρίδιο Επιμορφούμενου Εγχειρίδιο Επιμορφωτή |
Ηλεκτρονικής | Εκπαίδευση στα Λογισμικά Adobe Premiere Pro, CS3 και Visual Basic | Εγχειρίδιο Επιμορφούμενου Εγχειρίδιο Επιμορφωτή |
Κατασκευών | Προμετρήσεις και σύνταξη προϋπολογισμού με υπολογιστή | Εγχειρίδιο Επιμορφούμενου Εγχειρίδιο Επιμορφωτή |
Μηχανολογίας | Σχεδίαση μηχανολογικών εξαρτημάτων και εγκαταστάσεων με χρήση υπολογιστή | Εγχειρίδιο Επιμορφούμενου |
Οικονομίας και Διοίκησης | Αρχές Οικονομικής Θεωρίας. Διδασκαλία με ΗΥ | Εγχειρίδιο Επιμορφωτή |
Eκπαιδευτικό υλικό για τα λογισμικά που στάλθηκαν στα ΕΠΑΛ:
Adobe Dreamweaver CS3. Βιβλίο Καθηγητή
Adobe Dreamweaver CS3. Τετράδιο Μαθητή
Adobe Dreamweaver CS3 – Adobe Flash CS3 Professional. Getting Started
Adobe Flash CS3. Βιβλίο Καθηγητή
Adobe Flash CS3. Τετράδιο Μαθητή
Adobe Photoshop CS3. Βιβλίο Καθηγητή
Adobe Photoshop CS3. Τετράδιο Μαθητή
Adobe Premiere CS3. Βιβλίο Καθηγητή
Adobe Premiere CS3. Τετράδιο Μαθητή
Adobe Premiere Pro CS3. Getting Started
CivilTech Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο. Βιβλίο Καθηγητή
CivilTech Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο. Τετράδιο Μαθητή
CORELDRAW Χ4. Βιβλίο Καθηγητή
CORELDRAW Χ4. Τετράδιο Μαθητή
EAGLE. Βιβλίο Καθηγητή
EAGLE. Τετράδιο Μαθητή
LabVIEW Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο. Βιβλίο Καθηγητή
LabVIEW Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο. Τετράδιο Μαθητή
LabVIEW Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο. Getting Started
MultiSIM Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο. Βιβλίο Καθηγητή
MultiSIM Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο Τετράδιο Μαθητή
MultiSIM Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο. Getting Started
NetBeans Java Creator. Βιβλίο Καθηγητή
NetBeans Java Creator. Τετράδιο Μαθητή
NetBeans Java Creator Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο. Getting Started
Quark XPress 8 Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο. Βιβλίο Καθηγητή
Quark XPress 8 Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο. Τετράδιο Μαθητή
Quark XPress 8 Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο. Getting Started
QuarkXPress & QLA Server. Εγχειρίδιο Εγκατάστασης
Visual Basic 2008 Βιβλίο Καθηγητή
Visual Basic 2008. Τετράδιο Μαθητή
Visual Basic 2008 Εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο. Getting Started